Klantenservice

Zodra u uw bestelling heeft gedaan wordt deze door ons in dank aanvaard en verwerkt!

Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur bij ons binnen zijn, worden in principe dezelfde dag verzonden als het bedrag op onze rekening staat. Wij behouden ons echter het recht voor om uw bestelling niet direct uit te voeren of te weigeren op grond van bijvoorbeeld de hoogte van het totaalbedrag van uw bestelling, openstaande facturen of uw betalingsgedrag in het verleden.

Uiteraard nemen wij dan direct contact met u op (uiterlijk binnen 2 werkdagen). Ook als u onder een andere naam of adres bestelt en wij hebben gegronde reden om aan te nemen dat het om dezelfde persoon gaat hebben wij het recht uw bestelling te weigeren.

Klantenservice:

  • Retourneren of ruilen
  • Levertijd en verzendkosten
  • Garantie en klachten
  • Betaalmethodes
  • Kortingsmogelijkheden
  • Contact
  • Algemene voorwaarden

 

Retourneren of ruilen van goederen

U heeft alle producten 14 dagen lang vrijblijvend op zicht gerekend vanaf de dag van bezorging. Voor het einde van deze termijn heeft u de tijd om zicht op de aankoop te bedenken en het recht de bestelling zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Wilt u één of meer van de door u bestelde producten terugsturen, gelieve dan te bellen met ons op 0113-250515. U kunt ook contact met ons opnemen via info@derodepilaren.nl

Het kan ook zijn dat u na afloop van de zichttermijn een artikel terug wilt sturen. Na beoordeling van uw vraag door onze klantenservice kunt u hiertoe overgaan.

Retouren waarvoor geen afhaal afspraak is gemaakt, worden niet door ons geaccepteerd en verwerkt. Wij nemen alleen ongebruikte producten, in de originele verpakking, terug. Wij vergoeden niet de originele bezorgkosten voor ongewenste artikelen. En wij vergoeden niet de kosten van het terugsturen van de ongewenste artikelen.

Retourzendingen kunnen gericht worden aan:

Drogisterij Kruiderij Rode Pilaren
Lombardstraat 6
4461 AG Goes
Nederland

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen die op deze pagina te downloaden is.

Herroepingsformulier (PDF)

 

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Alle producten uit de webwinkel hebben wij normaal gesproken op voorraad. mochten wij door omstandigheden een product niet direct kunnen leveren dan proberen we er zorg voor te dragen dat wij in principe het product binnen 4 werkdagen (of na telefonisch of email overleg) aan u kunnen leveren. Wij berekenen u wel bezorgkosten. De kosten voor het versturen van onze pakketten bedragen:

Verzendkosten Nederland:

  • Pakketten tot 3 kilo €4,95 -
  • Pakketten tot 3 kilo GRATIS bij besteding boven €40,-
  • Pakketten van 3-10 kilo €7,95-
  • Pakketten boven 10 kilo €14,95

Verzendkosten België & Luxemburg:

  • Pakketten tot 3 kilo € 4.95 bij besteding tot € 150,-
  • Pakketten tot 3 kilo GRATIS bij besteding tot € 150,-

Verzendkosten buiten de Benelux:

Wij sturen uw bestelling graag naar u toe in Europa. Wij berekenen u hiervoor wel bezorgkosten. Graag wijzen wij u op onze bezorgtarieven per land tot 3 kilo in het onderstaande overzicht.

Aankoopbedrag

Duitsland

Frankrijk

Zweden

Spanje

tot € 40,-

 € 10,-

 € 25,-

 € 20,-

 € 37,50

€ 40,- tot € 75,-

 € 10,-

 € 25,-

 € 20,-

 € 45,-

€ 75,- tot € 150,-

 € 10,-

 € 25,-

 € 20,-

 € 45,-

Boven de € 150,- 

Gratis

Gratis

Gratis

 € 45,-

 

Onze pakketten worden per GLS verstuurd. GLS bezorgt de pakketten op werkdagen van maandag tot en met vrijdag en dus niet in de weekenden!

Nalevering

Indien wij een product uit de webwinkel moeten na leveren, berekenen wij uiteraard geen extra verzendkosten.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar  info@derodepilaren.nl.
Wij zullen er alles aan doen om met u tot een passende oplossing te komen. Mochten wij niet tot overeenstemming kunnen komen, dan wijzen wij u op de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/..

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Betaalmethodes

Rodepilaren.nl streeft ernaar het betaalproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij maken uitsluitend gebruik van veilige partners. Hierdoor garanderen wij optimale veiligheid.

IDEAL

iDEAL is de meest bekende en meest gebruikt betaalmethode voor webwinkels in Nederland.

Bancontact

Bancontact (voorheen Bancontact/Mister Cash) is de grootste betaalmethode in België. Online betalen met Bancontact is veilig en snel.

Mastercard

Internationale betalingen door Mastercard

VISA

Internationale betalingen door Mastercard

Belfius

Online betalen met Belfius Pay Button is veilig en snel. Belfius Pay Button behoort tot een van de grotere banken in België.

KBC/CBC

De KBC/CBC bank behoort tot één van de grootste banken van België. Veilig en snel!

GIROPAY

Giropay is de Duitse versie van het Nederlandse iDEAL. Giropay is gebaseerd op het bestaande Duitse systeem van online-banking en is speciaal voor gebruik in E-commerce omgevingen ontworpen. Giropay is een veel gebruikte online betalingsmethode in Duitsland en kent zo’n 17 miljoen gebruikers.

SOFORT Banking

Gebruikt door 20 miljoen consumenten in 8 landen.

SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zwitserland, Italië, Spanje, België en Polen. Het werkt met de meeste consumentenbanken uit deze landen

 

Kortingsmogelijkheden

Bij orders boven de € 75,- wordt standaard 10% verrekend op het totaalbedrag dit staat duidelijk op uw factuur en op de e-mail bevestiging en geldt bovenop andere geldende kortingen en of acties.

Bij orders boven de € 150,- wordt standaard 15% korting verrekend op het totaalbedrag dit staat duidelijk op uw factuur en op de e-mailbevestiging.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Rodepilaren.nl
Tel: 0113-250515
Mail: info@derodepilaren.nl

De handelsnaam van ons bedrijf is: Drogisterij Kruiderij Rode Pilaren

Ons adres:

Drogisterij Kruiderij Rode Pilaren
Lombardstraat 6
4461 AG Goes
Nederland

Registraties:

KVK: 22030176
BTW: 812991813B01

 

Algemene Voorwaarden

Dit zijn onze algemene voorwaarden die betrekking hebben op sport-supplementen.nl

Deze voorwaarden zijn door Stichting WebwinkelKeur ter beschikking gesteld en zijn opgesteld in samenwerking met de Kamer van Koophandel.

Download:

Rode Pilaren - Algemene Voorwaarden 2020 (PDF)

Herroepingsformulier (PDF)